همایش بزرگ حمایت ورزشکاران از مردم غزه امروز از ساعت ۱۴:۳۰

ورزشکاران و قهرمانان ایران امروز در همایشی بزرگ جنایات رژیم صهیونیستی در غزه را محکوم و صدای مظلومیت مردم فلسطین می‌شوند.

وزارت ورزش و جوانان در فراخوانی از تمام ورزشکاران و قهرمانان دعوت کرد تا امروز از ساعت ۱۴:۳۰ دقیقه در مقابل دانشگاه تهران در همایش حمایتی از مردم غزه حضور یابند.
متن فراخوان به شرح زیر است: 
«وزارت ورزش و جوانان یکدل و یکصدا دفاع جانانه‌ی جبهه‌ی مقاومت را علیه رژیم صهیونیستی ستایش می‌کند و بار دیگر با محکوم کردن جنایات اسرائیل غاصب، از قهرمانان، داوران، مربیان، پیشکسوتان، جوانان و آحاد مختلف مردم دعوت می‌کند در روز شنبه ۲۷ آبان ماه، در تجمع سراسری مردم ایران در حمایت از مردم مظلوم غزه حضور گسترده و پرشور و شعور خود را بار دیگر به منصه‌ی ظهور برسانند.»

همچنین شهرام هروی سرمربی تیم ملی کاراته ایران ضمن تاکید بر حضضور جامعه کاراته در این همایش گفت: این رژیم کودک کش سال‌ها است که دومیلیون نفرانسان بی گناه را در باریکه غزه محاصره کرده و محروم سازی آن‌ها از کمترین امکانات حیاتی ونقض همه قوانین را داشته است، آن‌ها آخرین کار‌هایی که باقی مانده بود را نیز انجام دادند و به بیمارستان‌ها حمله کردند و در واقع با کودک کشی دست به نسل کشی زدند.

سرمربی تیم ملی کاراته ادامه داد: این اتفاقاتی که در این چند وقت اخیر رخ داده است؛ متاسفانه دل همه ما را به درد آورده است و حالا وقت آن است که همه ما از مردم مظلوم فلسطین حمایت کنیم. باید تمام چهره‌های تاثیر گذار، آزادی خواهان جهان، سازمان‌های بین المللی و حقوق بشر به وسط میدان بیایند و این جنایت بزرگ رژیم کودک کش اسرائیل و رژیم غاصب صهیونیستی را دوباره محکوم کنند تا انشالله این رژیم منحوس وغاصب صهیونیستی نابود شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار